Segíthetünk?

Keresés a PetvetData-n

A Főoldalon található kétféle PetvetData-s kereső. Az egyik kereső mezők között lévő „Chipszám” mező, a másik pedig a jobb oldalon lévő nagyító ikon.

Abban az esetben, ha a Chipszám mezőbe begépel vagy beolvas a felhasználó egy chipszámot, a program megkeresi azt az adatbázisban. Amennyiben nem talál ilyen chipszámmal rögzített állatot, felajánl egy lehetőséget, amelynek segítségével le lehet tölteni a PetvetData-ról az adott chipszámmal rendelkező állat adatait tulajdonossal együtt, természetesen csak abban az esetben, ha ez a chipszám rögzítésre került a PetvetData-n.

A nagyító ikonnal ellátott gombra kattintva a felhasználónak lehetősége van begépelni vagy beolvasni egy chipszámot, majd a keresésre kattintva a rendszer kikeresi az adott chipszámhoz tartozó állatot a PetvetData-n. Amennyiben ezzel a chipszámmal a Doki for Cloud szoftverben is szerepel páciens, két gomb lesz látható az állat és tulajdonos adatai alatt:

  1. Állat adatainak frissítése
  2. Állat és tulajdonos adatainak frissítése

Az első lehetőség során a program felülírja az adott páciensnél lévő, a Doki for Cloud szoftver adatbázisában tárolt adatokat a PetvetData-n lévő adatok alapján.

A második lehetőség során pedig nem csak a páciens adatokat írja felül a rendszer, hanem a tulajdonos adatait is befrissíti a PetvetData-n lévő adatok alapján!

Abban az esetben, ha a megadott chipszámmal nem szerepel páciens az adatbázisban, a PetvetData-n pedig megtalálható, az adatok alatt ez a két gomb lesz látható:

  1. Állat/Tulajdonos letöltése és új karton létrehozása
  2. Állat adatainak letöltése meglévő tulajdonoshoz

Az első esetben a program új tulajdonost és pácienst hoz létre a rendelkezésre álló PetvetData-s adatokból.

A második lehetőséggel pedig felugrik egy tulajdonos választó ablak, ahol ki tudja választani a felhasználó a szoftverben tárolt tulajdonosok közül, hogy melyikhez szeretné új páciensként létrehozni az állatot.